
Dji Care Refresh dla produktów DJI.
DJI Care Refresh to nic innego jak dobrowolne ubezpieczenie AC na Twój produkt DJI. Umożliwia ono na dwukrotną wymianę Twojego urządzenia na nowy produkt w ciągu roku trwania ochrony – wystarczy, że na stronie dji.com zarejestrujesz swój kod DJI Care Refresh i przypiszesz go do numeru seryjnego swojego urządzenia. Aby zrobić to szybko i bez zbędnych komplikacji na aktywacje ubezpieczenia masz 48 godzin od pierwszego uruchomienia drona, w przeciwnym wypadku aby aktywować DJI Care Refresh po minięciu określonego czasu należy przesłać do producenta szczegółowy film pokazujący, że dron jest wolny od wad, a ubezpieczenia nie zakupiliśmy "po fakcie".
Aktywacja DJI Care Refresh
Aby aktywować ubezpieczenie należy:
- wejść na stronę producenta - dji.com
- następnie w zakładce Support wybrać opcję DJI Care Refresh
- Otworzy nam się nowa strona, na której znajdziemy m.in. trzy przyciski: Buy Now, Check Your DJI Care Refresh oraz DJI Care Refresh Activation Code – wchodzimy w ostatnią opcję
Przed nami ukaże się nowa karta z formularzem aktywacyjnym DJI Care Refresh. Teraz wystarczy w pierwszym kroku wpisać nasz kod, w drugim kroku numer seryjny drona ( nr seryjny znajduje się na pudełku pod symbolem S/N ), a w ostatnim kroku należy wpisać swoje imię, numer telefonu oraz adres e-mail ( ważne jest aby adres był ten sam, który użyliśmy w aplikacji mobilnej do sterowania dronem! ). Po prawidłowym wypełnieniu formularza otrzymamy komunikat o zaktywowanym ubezpieczeniu oraz na naszym mailu znajdziemy potwierdzenie DJI Care Refresh.
Od teraz możesz bez obaw latać swoim ubezpieczonym dronem DJI. Jeśli jednak przytrafi Ci się przykra sytuacja, której skutkiem będzie zniszczony dron, możesz go wymienić dwukrotnie w ciągu roku od aktywacji DJI Care Refresh. Obie wymiany są odpłatne, a wysokość opłaty zależy od posiadanego urządzenia. Przykładowo koszt pierwszej wymiany DJI Mavic Mini na nowy egzemplarz (na tę chwilę tj. 08.2020 ) to 189 PLN, a drugiej wymiany to 229 PLN.
Jak skorzystać z ubezpieczenia? Jak wysłać drona do serwisu?
Aby skorzystać z wymiany uszkodzonego drona na nowego korzystając z ubezpieczenia należy:
-wejdź na stronę dji.com
-zaloguj się na stronie korzystając z danych, których użyłeś/aś do logowania w aplikacji DJI
-najedź myszką na zakładkę "Support", a następnie kliknij "Online Repair Request"
-kliknij "Submit A Repair Request"
- w wyświetlonym okienku wybierz region, z którego chcesz wysłać drona do serwisu
-wybierz produkt, który chcesz wysłać do serwisu
-w sekcji "Malfunction" zaznacz opcję "Repair" oraz co się stało z urządzeniem np. Crash Damage
-poniżej możesz krótko opisać jak do tego doszło np. User error
-zaznacz gdzie kupiłeś/aś drona oraz kiedy
-zaznacz "I have a DJI service plan"
-na końcu zaznacz co było przyczyną uszkodzenia drona – problem z produktem czy błąd operatora
-w następnej karcie zaznacz co chcesz przesłać do serwisu
-następnie podaj adres, na który ma zostać wysłany nowy dron
Po zakończeniu procesu w ciągu około 3 dni roboczych otrzymasz na maila list przewozowy, który musisz wydrukować i umieścić na paczce.
Przed skorzystaniem z DJI Care Refresh warto zapoznać się z warunkami użytkowania.
2) Kradzieży czy też specjalnego porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Umyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie mają wpływu na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Co zrobić jeśli rok ubezpieczenia minie?
Producent przewidział chęć użytkowników do przedłużenia ochrony swoich urządzeń i wprowadził do sprzedaży ubezpieczenie DJI Care Refresh+. Jest to przedłużenie o dwanaście miesięcy podstawowego ubezpieczenia oferowanego przez DJI na swoje produkty. Podczas trwania przedłużonego ubezpieczenia użytkownik ma możliwość, za niewielką opłatą, wymienić swój sprzęt na nowy.
W przypadku posiadania aktywnego planu DJI Care Refresh, na którym pozostała przynajmniej jedna niewykorzystana wymiana urządzenia, DJI Care Refresh+ można aktywować poprzez stronę producenta w ten sam sposób co standardowe ubezpieczenie.
W przypadku przekroczenia terminu ważności DJI Care Refresh do 30 dni na drony DJI (Mavic Air, Mavic Air 2, Mavic Mini, Mavic 2 Pro/Zoom, seria Phantom 4 Pro), wciąż istnieje możliwość aktywacji DJI Care Refresh+. Należy wówczas nagrać film weryfikacyjny i przesłać do DJI, a po jego pomyślnej weryfikacji Care Refresh+ może zostać aktywowany.
Uwaga!
1.Przed zakupem DJI Care Refresh+, upewnij się, że DJI Care Refresh dla Twojego urządzenia jest nadal aktywne i została co najmniej jedna wymiana.
2.Po zakupie i aktywacji DJI Care Refresh+, umowa o świadczeniu usług zostanie wysłada do Ciebie na adres e-mail. DJI Care Refresh+ zostanie powiązane z Twoim urządzeniem i zacznie obowiązywać w ciągu 24godzin
3.Usługa wymiany świadczona przez DJI Care Refresh+ jest ważna przez rok i nie rozpocznie się, dopóki nie wygaśnie DJI Care Refresh. Okres gwarancji na produkt zostaje natychmiast przedłużony po otrzymaniu umowy serwisowej DJI Care Refresh+
4.DJI Care Refresh+ i odpowiadający mu produkt należy zakupić w tym samym kraju lub regionie, ponieważ korzyści zapewniane przez DJI Care Refresh+ obowiązują tylko w regionie, w którym został zakupiony.
5.Gdy oddasz swój sprzęt w ramach wymiany DJI Care Refresh+, urządzenie zastępcze będzie nowe, lub odpowiadająca nowej pod względem wyglądu i wydajności.
Dla kogo jest DJI Care Refresh?
Ubezpieczenie AC na drona tak na prawdę jest dla każdego. Nie ważne czy jesteś świeżym użytkownikiem czy zaawansowanym producentem filmów z drona. DJI Care Refresh daje nam ogromną swobodę i ulgę podczas korzystania z urządzenia, ponieważ nie musimy martwić się, że stracimy swój sprzęt za kilka lub kilkanaście tysięcy złotych, przez co możemy nabrać większej pewności siebie potrzebnej do uchwycenia spektakularnych ujęć.
Robert
Witam. Dziękuję za pomocny artykuł, chyba będę musiał skorzystać z tej opcji. Mam DJI Mini 2 od początku 2021 roku, tuż po zakupie aktywowałem również DJI Care. Od jakiegoś czasu zaczął się pojawiać problem z gimbalem, który nie trzymał poziomu i np. podczas lotu w bok horyzont na filmie delikatnie się przechylał. Teraz zaś wyskoczył błąd kalibracji gimbala i horyzont przechyla się na boki, jakbym latał w trybie FPV. Nigdy nie uderzyłem w nic dronem, więc ciekawi mnie, czy to kwestia jakiejś awarii, którą obejmuje sama gwarancja, czy może zwykłego zużycia sprzętu. Pozdrawiam.