Niniejszym zapewniamy, że oferowany przez nas sprzęt pochodzi z legalnego źródła (oficjalna dystrybucja), do którego oferujemy instrukcje PL, 24 miesiące gwarancji producenta (z wyłączeniem akumulatorów, które mają 12 miesięczną gwarancję) realizowanej w Polsce, i na który wystawiamy, na życzenie, faktury VAT.
Reklamacje gwarancyjne
Wszelkiego rodzaju reklamacje gwarancyjne należy zgłaszać do sklepu, w którym została zakupiona kamera.
W przypadku gdy zakupiony, tylko i wyłącznie u nas, towar okaże się wadliwy - prosimy o dostarczenie go osobiście lub wysyłkowo na adres:
GoHERO.pl kamery i drony
ul. Konarskiego 22/lok. U2
01-355 Warszawa
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (pobierz formularz).
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Zaznaczamy, że nie przyjmujemy reklamacji sprzętu zakupionego nie w naszym sklepie.
Warunki gwarancji GoPro i DJI
Warunki gwarancji GoPro - tutaj. |
Warunki gwarancji DJI - tutaj. |
Przedłużona gwarancja
Poza standardową gwarancją producenta oferujemy przedłużoną gwarancję o 1, 2 oraz 3 lata (która działa po zakończeniu obowiązywania gwarancji producenckiej) na produkty w przedziale cenowym 200 - 21000 zł brutto.
W przypadku wszelkich pytań o gwarancję przedłużoną zapraszamy do zapoznania się z warunkami poniżej:
Informacje o przedłużonej gwarancji.
Ubezpieczenie drona DJI Care Refresh
W przypadku dronów od DJI, dostępne są również ubezpieczenia DJI Care Refresh (w zależności od modelu drona) na 1 rok lub 2 lata, które obejmują wszelkiego rodzaju uszkodzenia drona powstałe z winy użytkownika np. rozbicie, utopienie itp. Jedynym warunkiem jest dostarczenie szczątków drona do serwisu. W przypadku niektórych dronów, DJI Care Refresh obejmuje również zagubienie drona, dzięki czemu w ramach ubezpieczenia możemy wykupić nową jednostkę w dużo niższej cenie.
W przypadku wszelkich pytań nt. ubezpieczenia DJI Care Refresh zapraszamy do zapoznania się z warunkami poniżej:
Informacje o DJI Care Refresh dla dronów DJI