Autoryzowany Sklep GoPro w Polsce

wyszukiwarka zaawansowana
do kasy suma: 0,00 zł
Promocje
DJI Osmo Pocket - gimbal z kamerą
DJI Osmo Pocket - gimbal z kamerą
1 649,00 zł 1 599,00 zł
szt.
Zestaw MEGA
Zestaw MEGA
3 016,00 zł 2 769,00 zł
szt.
Zestaw WAKACYJNY
Zestaw WAKACYJNY
2 415,00 zł 2 169,00 zł
REMOVU S1 gimbal 3 - osiowy do HERO 5 / 5 Session / 6 / 7 Black
REMOVU S1 gimbal 3 - osiowy do HERO 5 / 5 Session / 6 / 7 Black
1 299,00 zł 999,00 zł
Dron DJI Mavic 2 Pro
Dron DJI Mavic 2 Pro
6 599,00 zł 6 439,00 zł
szt.
Dron DJI Spark Combo
Dron DJI Spark Combo
2 699,00 zł 2 449,00 zł
DJI Mavic Air
DJI Mavic Air
3 599,00 zł 3 149,00 zł
szt.
Dron DJI Mavic Air Combo
Dron DJI Mavic Air Combo
4 349,00 zł 4 049,00 zł
szt.
DJI Ryze Tello Boost Combo
DJI Ryze Tello Boost Combo
689,00 zł 649,00 zł
szt.
DJI Osmo mobile 2
DJI Osmo mobile 2
649,00 zł 539,00 zł
szt.
Kamera GoPro HERO 7 BLACK
Kamera GoPro HERO 7 BLACK
1 899,00 zł 1 699,00 zł
szt.
Monopod teleskopowy 110cm do GoPro
Monopod teleskopowy 110cm do GoPro
109,00 zł 79,00 zł
szt.
Produkt dnia
Zestaw MEGA
Zestaw MEGA
3 016,00 zł 2 769,00 zł
szt.
Producenci

GoProsfera #6 - aktualizacja kamery GoPro krok po kroku

43
GoProsfera #6 - aktualizacja kamery GoPro krok po kroku

GoPro, poza dostarczaniem najnowszych rozwiązań i całej gamy akcesoriów, do nawet najmniej konwencjonalnych montaży, zapewnia także zaplecze w postaci aktualizacji. Wraz z premierą kamer GoPro HERO 5 Black i HERO 5 Session, firma mocno postawiła na software, który znajduje się w topowych kamerach. Regularnie wypuszczane są aktualizacje, które zwiększają możliwości urządzeń, ułatwiając jednocześnie obsługę ich użytkownikom.

Ważną sprawą jest, by mieć kamerę z aktualnym oprogramowaniem. Nie bez powodu są one bowiem wypuszczane co jakiś czas. Poza zwiększeniem możliwości kamery (jak na przykład telemetria GPS od v1.55), aktualizacja kamery poprawia stabilność działania systemu, ogranicza możliwość zawieszenia się kamery oraz zwiększa kompatybilność z kartami pamięci.

Najpewniejszym i najbardziej stabilnym sposobem aktualizacji jest tzw. aktualizacja manualna. Przedstawię kroki, które trzeba podjąć, by przebiegła ona bez kłopotów. Ważne jest też, by podczas przeprowadzania aktualizacji kamera miała więcej niż 70% naładowania baterii.

1. przy użyciu czytnika kart microSD otwieramy zawartość karty GoPro na komputerze,
2. wchodzimy na stronę gopro.com/help i wybieramy poniżej zakładkę PRODUCT UPDATES, następnie wybieramy nasz model i klikamy na "Update your camera manually",
4. rejestrujemy się na stronie z numerem seryjnym kamery (znajduje się on pod klapką baterii lub w menu PREFERENCES, ABOUT THIS GOPRO),
5. pobieramy najnowszą wersję oprogramowania w formacie .zip,
6. rozpakowujemy paczkę .zip, umieszczamy zawartość rozpakowanych plików w folderze UPDATE i kopiujemy całość na kartę GoPro "na wierzch" - nie może być schowany w innych folderze,
7. wkładamy kartę do naszej kamery i uruchamiamy ją,
8. aktualizacja w kamerze rozpocznie się automatycznie po jej włączeniu i może potrwać kilka minut.

 

Kamerę możemy również aktualizować poprzez aplikację na smartfony GoPro Capture App i program na PC/OS – GoPro Quik, natomiast sposób, który podałem powyżej jest najpewniejszy i sprawdzony z poprzednimi modelami kamer.

Komentarze do wpisu (43)

8 lutego 2018

Kupiłem kamerkę gopro heero6 w Polsce. Nie znam angielskiego, co mam zrobić. Menu po włączeniu kamerki tylko w języku polskim. W instrukcji obsługi nie ma jak ustawić kamerkę po włączeniu. Teraz najlepsze, aktualizacja oprogramowania - odczytać numer 12 cyfrowy na ściance z boku po batarią. Jak to zrobić???????

14 lutego 2018

Witam. Ja również z pytaniem o ten sam problem. Kupiłam kamerkę,która ma fajne funkcje,a nie mogę z nich korzystać bo nie znam angielskiego..Czy da się jakoś wgrać j.polski? Dziękuję pozdrawiam.

15 lutego 2018

Niestety nie ma możliwości zainstalowania języka polskiego do kamer GoPro :( Na szczęście MENU jest dość proste, często korzysta z cyfr i symboli - przy pomocy instrukcji PL można sprawnie nauczyć się poszczególnych funkcji. Pozdrawiamy

22 lutego 2018

witam zakupiłem kamerke gopro hero 5 black przy pierwszy uruchamianiu wskazałem jezyk niemiecki czy jest mozliwe przejscie na jezyk angielski i jak to zrobic

2 marca 2018

Numer seryjny znajdziesz na opakowaniu pod kodem kreskowym...C322.......

3 marca 2018

Jak mozna sprawdzić jaki jes wgrany soft .Pozdrawiam

6 marca 2018

@Dawid, wersję aktualnego oprogramowania można sprawdzić w opcji Preferences -> About this GoPro, tam jest wyświetlona aktualna wersja softu.

12 marca 2018

Witam mam taki problem , przy pierwszym uruchomieniu kamery i nagraniu filmu w 4k aplikacja działała poprawnie , pobrała pliki i utworzyła quik story przy drugim nagraniu już każde quik story albo się zacina albo po zgraniu słychać tyko głos bez obrazu , pomyślałem że być może telefon nie radzi sobie z tymi plikami ( galaxy S 5 ) albo karta pamięci ( Samsung microsd xc EVO UHS-1 U3 , zmieniłem format na 2k i problem dalej występuje , dotyczy to tylko Quik story normalne odtworzenie nagranego filmu odbywa się bez zakłóceń . Co może być tego przyczyną ??? P.S. Quik desktop w ogóle nic nie odtworzy nie mówiąc już o jakimkolwiek montażu. Jedynie program MPC-HC daje radę .

20 marca 2018

Mam to samo film z kamery odtwarza się w sposób zacinający i całkowicie jest bezużyteczny a dodatkowo aktualizacja do drona nie chce się updatowac o co chodzi w tym sprzęcie ?

24 kwietnia 2018

Witam, Aktualizowalem swoja hero 5 black po przez appke na macu, pod koniec wywalil jakis blad aplikacji, hero przestala sie aktualizowac i w tym momencie nie moge z nia nic zrobic. Na frontowym wyswietlaczu pali sie wielki wykrzyknij w kolku po odpaleniu, mrygaja obydwie czerwone diody jak tylko jest zasilanie, a zaden komp (czy to mac czy inny bo sprawdzalem) nie czyta ani ze podlaczam hero, ani jako odzielny dysk. Co mam teraz zrobic ?!

5 maja 2018

Hejka mam problem z aktualizacją hasła do WiFi po podłączeniu karty kamerka nie widzi plików :/

9 maja 2018

@Rafał - proponuję zmienić kartę na szybszą, EVO jest kartą, która może generować problemy w zapisie i zacinać kamerę. @Krzysiek - odnośnie zacinającego się materiału, warto sprawdzić, czy jest to rozdzielczość wspierana przez kartę graficzną w komputerze, jeżeli tak warto zmienić liczbę klatek. Jeżeli to nie pomoże sugeruję kontakt ze wsparciem GoPro pod mailem wsparcie@freeway.com.pl @Igor Zawadzki - przy takim błędzie podczas aktualizacji trzeba ją zaktualizować ręcznie, zgrywając pliki ze strony www.gopro.com/update na kartę pamięci poprzez czytnik. @Robert - spróbuj zaktualizować kamerę, wrócić do ustawień fabrycznych WiFi i ponownie połączyć z Quik. Jeżeli dalej nie wykrywa plików, warto odpalić kartę przez czytni SD lub USB

11 maja 2018

11maja2018 Moje Hero6 samoczynnie włacza sie inagrywa film tak długo aż bateria się zagrzeje, wtedy uruchamia sie wielokrotny sygnał.

18 maja 2018

Kamera za taki hajs i nie ma j.polskiego - GoPro wstydźcie się.

25 maja 2018

Od kilku godzin walczę z połączeniem kamery gopro 6 z tel. mi6 zrobiłem aktualizację kamery do 2.01 i niby mam conected na kamerze i tel. obrazu nie mam w tel. i możliwości sterowania.

27 maja 2018

Teraz widzę brak j.polskiego menu to kpina !!! W najbliższej aktualizacji powinien się pojawić Polski języ i koniec.

1 czerwca 2018

Witam serdecznie. Mam problem z zestawem GoPro Karma Grip + Hero 5. Po włączeniu Gripa, kamera raz się włącza, a raz nie. Kamera ma najnowszy soft. Z tego co słyszałem, nie tylko ja mam taki problem. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc. @: grzegorz.tadych@gmail.com

2 czerwca 2018

Witam, jakieś sugestie programu, przez jaki najlepiej rozpakować pliki aktualizacji do Hero5 Session? Od jakiegoś czasu kamera pokazuje "2/2 -> [ikona kamery]", nagrzewa się i nie da się z nią nmic zrobić. Próbowałem aktualizacji przez aplikację na telefon, ale telefon nie może połaczyć się z kamerą. Próbuję aktualizacji ręcznej z komputera, ale pokazują się pliki w formacie "BIN" i komputer ich nie czyta. Z góry dzięki za pomoc.

9 czerwca 2018

Witam. Mam problem z go pro hero5 session a mianowicie taki że nie zawsze ale już kilka razy zdażyło się że kamera po chwilowym nagrywaniu i jej wyłączeniu nie potrafi się załączyć i się strasznie grzeje od strony szkła,rozładowując przy tym akumulator. Gdy już się rozładuję można ponownie naładować i do następnego razu nagrywać. O co chodzi?

15 czerwca 2018

Siemka, mam problem po połączeniu się z kamerka po Wifi nie mam internetu w telefonie w sensie tego z sieci komórkowej czy to normalne ? Dodam że po połączeniu się z routerem i odłączeniu od niego neta (w celu sprawdzenia) internet z sieci komórkowej normalnie działa

18 czerwca 2018

Witam posiadam Go Pro Karma i problem taki że po aktualizacji dron poleciał i nie reagował na powrót nic nie mogłem zrobić jakąś pomoc podpowiedź mieliście już taki problem jak ja pozdrawiam

19 czerwca 2018

Serio? Niue ma j.polskiego? Jak się nie da wgrać to oddaję.

22 czerwca 2018

@GoHero.pl straszenie słabe, że nie ma języka polskiego. Czy tego nie wymaga czasem polskie prawo, że produkt wdrażany na dany rynek musi być udostępniony użytkownikomw ich języku? I dalaczego nie można przetłumaczyć języka oprogramowania. Inne firmy jakoś protrafią. Proszę o odpowiedź na zadane pytania.

25 czerwca 2018

Witam po wgraniu najnowszego softa kamerka nie łączy sie po wifi co zrobić.

7 lipca 2018

Witam! Mam kamerkę go por 5 seson i zaczęła się bardzo nagrzewac przy nagrywaniu potem się rozładowania. Kiedy podłączyłem ja do ładowarki również rozgorzała się bardzo i zaczęły się świeci czerwone światełka po bokach i do tego nie reaguje kiedy chce ją włączyć. Proszę o pomoc!

27 lipca 2018

witam, mam problem z nową gopro hero 6. Po uruchomieniu nie można jej wyłączyć. Przytrzymując przycisk wyłączania przez 2 sekundy kamerka piszczy, wyłącza się po czym uruchamia się ponownie. Reset w postaci wyciągnięcia baterii nie pomógł.

10 sierpnia 2018

Dzień Dobry - jeśli po wykonaniu aktualizacji zgodnie z instrukcją Wojtka w tym artykule oraz pomimo upewnieniu się, że zastosowana karta pamięci jest rekomendowana do GoPro (optymalnie karty Sandisk EXTREME) kamera pracuje źle, grzeje się, piszczy, zawiesza się, wyłącza się samoistnie etc. - prosimy o kontakt ze swoim sprzedawcą w celu realizacji gwarancji. Jeśli kamera nie jest na gwarancji - zapraszam do zakładki SERWIS GOPRO, gdzie znajdziecie Państwo formularz online serwisu pogwarancyjnego.

10 września 2018

witam. zakupilam GOPRO6 jednak mam problem z kartami wsadzilam juz 3 i za kazdym razem wyskakuje error. kiedy probuje sformatowac karte kamerka zawiesza sie przy formatowaniu.

27 września 2018

Zakupiłem dziś GoPro7 i mam problem z komunikacją z telefonem Samsun Note 8. Aplikacja nie łaczy się z kamerką. Jak rozwiązać problem ?

16 października 2018

Kupiłbym tą kamerkę gdyby dodali polskie menu. Czy w przyszłości j. polski zostanie dodany?

23 października 2018

Kamerka nie jest tania lecz na pewno bym ją nabył gdyby było meni w j.polskim. Nie rozumiem dlaczego tego nie ma. rynek polski a produkt bez polskiego języka. Niedbałość o klientów i myślę - wielka strata w klienteli, bo takich niedoszłych jak ja klientów jest wielu. Mam nadzieje, że to zaniedbanie wkrótce będzie naprawione i będę mógł nabyć kamerę.

17 listopada 2018

Do Piter. Też miałem z tym problem. Żeby połączyć przez WiFi trzeba w telefonie włączyć po wifi, które wysyła kamerka (np. GOPRO....) Tak jakby przez swój własny router.

25 grudnia 2018

gdzie jest polski kuffa ??? kiedy to ogarną , ludzie poproszę POLSKI !!!

6 stycznia 2019

Można jakoś zmienić komendy do sterowania głosem ?

9 stycznia 2019

Hej Mam problem z karta pamieci. Posiadam samsung evo 128gb. Nie mozna sformatowac karty. Formatowanie sie zaczyna jednak nie chce sie zakonczyc. Jest na to jakies rozwiazanie?

13 stycznia 2019

to chore żeby w 21 wieku nie było obsługi w j. polskim. Proces instalacji masakra

31 stycznia 2019

Kupilem GoPro Hero3 z Remove, pilot tylko dziala jak jest wlaczony do kontaktu, gdy wylaczam z sieci nie chce sie wkaczyc (bateria jest naladowana ) mial ktos taki problem.

16 lutego 2019

Chętnie kupił bym GoPro lecz brak polskiego menu spowodował inny wybór. Sony ma polskie menu :)

24 lutego 2019

Chore to jest to, że w 2019 r. ludzie nie znacie podstaw językowych na tyle aby poruszać się po menu tej kamerki. Pozdrawiam i czekam na hejt :)

19 marca 2019

Chiniole maja polskie menu. Gopro Hero 7 ma jakiś koslawy. W życiu bym nawet przez chwilę nie pomyślał że nie ma polskiego menu. Polskę maja daleko za murzynami.

25 marca 2019

Chore to jest ze 21 wiek i w kamerze za 1700 zł nie ma menu polskiego a za 300 zł jest. Nie wszyscy muszą znać język obcy. A zrobić w menu polski język to myślę ze jest chwila.

30 marca 2019

hejka. czy coś trzeba zrobić dodatkowo w ustawieniach w gopro7 black żeby speedometr dobrze mierzył prędkość.Teraz jakiś chaos mam ,jak stoje to pokazuje jakąś prędkość jak jadę to wyraznie zaniża (30-40 km między apką w tel

15 kwietnia 2019

Witam. Kupilem kamera go pro 7 white. Po naladowaniu i nie uzywaniu pare godzin pozniej gdy pierwszy raz wlacze jest np.97%. 3 % ubylo tak sobie. Jest to za kazdym razem. Czy to normalne ? Gdzies czytalem ,ze moze byc problem z karta pamieci - mam nowke SAMSUNG EVO 128 gb 95mb/s , po naladowaniu i takze wyjeciu karty ta sama akcja,ze gdzies ubywa energii.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl