Autoryzowany Sklep GoPro w Polsce

do kasy suma: 0,00 zł

Phantom 4 RTK DJI Enterprise Shield (care refresh)

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 3 999,00 zł 3999.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

DJI Shield Refresh jest to 12 miesięczne ubezpieczenie od DJI, dzięki któremu nie będziesz musiał martwić się o bezpieczeństwo swojego drona podczas jego użytkowania. W momencie gdy uszkodzimy swój sprzęt, za niewielka opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie, albo w stanie bez śladów użytkowania. W przypadku zniszczenia sprzętu wymiana twojego drona może nastąpić dwukrotnie, za pierwszym razem w cenie 1599 złotych, za drugim za opłatą 2150 złotych. Dodatkowo klient, który wykupił DJI Shield Refresh jest traktowany priorytetowo, co nie tylko powoduję przywileje VIP w kontakcie z pomocą techniczną, ale również przyspiesza proces wymiany.




Jak to działa?

W momencie zakupu karty DJI Shield Refresh, użytkownik zostaje przeniesiony na stronę DJI gdzie aktywuję ubezpieczenie, poprzez podanie numeru karty oraz numeru seryjnego urządzenia, które ma być celem ochrony.

UWAGA! Zastrzeżeniem jest by aktywacja została wykonana nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.

W momencie gdy wydarzy się wypadek należy:

1. Zgłosić usterkę i wysłać model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Shield Refresh.
2. Użytkownik dostaję wycenę naprawy i na jej podstawie decyduję czy chcę dokonać naprawy bądź wymiany odpłatnie, czy też poprzez DJI Shield Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Shield należy uiścić wpłatę, po czym użytkownik dostaję nowy produkt albo części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika. (darmowa wysyłka)

DJI Enterprise Shield nie ma zastosowania w przypadku:

1. Zgubienia sprzętu bądź jego podzespołów.
2. Kradzieży drona.
3. Uszkodzenie quadrocoptera, spowodowanej przez lot w niekorzystnych warunkach.
4. Uszkodzenia aparatury sterującej oraz akcesoriów modyfikujących sprzęt, zainstalowanych przez użytkownika.
5. Umyślnej straty sprzętu.
6. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływa na działanie sprzętu.
7. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem siły "wyższej".
8. Uszkodzeń powstałych po minięciu daty ważności DJI Enterprise Shield.
9. Dodatkowych opłat, wynikających z zastosowania ulepszeń i modyfikacji.
10. Uszkodzeń, wynikających z modyfikacji nie uwzględnionych w instrukcji użytkowania lub zastosowania niekompatybilnej baterii albo ładowarki.
11. Uszkodzeń, spowodowanych przez użycie nieoryginalnych akcesoriów, baterii czy też oprogramowania.
12. Wszystkich przypadków prowadzących do przedwczesnego zakończenia usługi serwisowej DJI Enterprise Shield.
13. Wszelkich kosztów procesowych związanych z podważeniem gwarancji DJI Enterprise Shield.
14. Zgłoszenia o usługę serwisową poza regionem, w którym sprzęt został zakupiony.
15. Obrażeń u osób lub uszkodzenia mienia, spowodowanych przez drona, gimbal, kamerę lub akcesoria.
16. Próby uzyskania korzyści majątkowej w jakiejkolwiek formie.
17. Uszkodzeń powstałych w wyniku nieautoryzowanych modyfikacji, demontażu lub otwarcia obudowy przez użytkownika.
18. Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowej instalacji lub użytkowania niezgodnie w założeniami instrukcji użytkownika.
19. Uszkodzeń powstałych na skutek nieautoryzowanej naprawy części składowych przez użytkownika.


 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl