Mavic 2 Enterprise DJI Enterprise Shield
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
DJI Enterprise shield do drona Mavic 2 Enterprise jest to 12 miesięczne ubezpieczenie, które sprawi, że nie będziesz musiał martwić się o bezpieczeństwo swojego drona podczas jego użytkowania. W przypadku kolizji za nieznaczną opłatą będzie czekać na ciebie nowy dron, lub w stanie bez śladów użytkowania. Wymiana może nastąpić dwukrotnie, pierwszy raz za opłatą 850 złotych, oraz drugi za 1125 złotych. Dodatkowym atutem dla użytkownika który wykupi DJI Enterprise shield, jest taktowany priorytetowo, co bardzo mocno przyspiesza proces wymiany. Ubezpieczenie również uwzględnia uszkodzenia związane z kontaktem drona z wodą.
Jak to działa?
W momencie zakupu karty DJI Shield Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI gdzie aktywuję ubezpieczenie. Na stronie musi podać numer karty oraz numer seryjny urządzenia, do którego ma zostać przypisana ochrona.
UWAGA! Zastrzeżeniem jest by aktywacja została wykonana nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.
W momencie gdy wydarzy się wypadek należy:
1. Nieustannie zgłosić usterkę oraz wysłać model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada się DJI Shield Refresh.
2. Użytkownik dostaję wycenę naprawy i na jej podstawie musi zdecydować czy będzie chciał dokonać naprawy bądź wymiany odpłatnie, czy też chce wykorzystać DJI Shield Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Shield należy wpłacić wymaganą kwotę, po czym użytkownik dostaję nowy produkt albo części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo wysłany darmową wysyłką do użytkownika.
DJI Shield nie obejmuje:
2) Kradzieży całego sprzętu lub porzucenia przez użytkownika produktu.
3) Uszkodzeń które były spowodowane lotem w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika oraz akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty sprzętu przez użytkownika.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń, spowodowane przez siły wyższe.
8) Usterek które powstały poza okresem ważności DJI Shield.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z wcześniejszych przeprowadzanych modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika, bądź korzystania z niekompatybilnych akumulatorów oraz ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.