Matrice 210 V2 DJI Enterprise Shield
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
DJI Enterprise Shield do drona Matrice 210 V2 jest to 12 miesięczne ubezpieczenie, dzięki któremu podczas uzytkowania swojego drona, nie będziemy musieli szczególnie martwić się o jego bezpieczeństwo. W przypadku zepsucia swojego sprzętu, za niedużą opłatą czeka na nas nowe urządzenie, albo w stanie na którym nie będzie śladów użytkowania. W przypadku całkowitego zniszczenia sprzętu, istnieje możliwość dwukrotnej wymiany, za pierwszym razem za opłatą 3479 złotych netto, za drugim w cenie 3866 złotych netto. Klient który zdecyduje się na DJI Shield Refresh traktowany będzie priorytetowo, co znacząco przyspiesza wymianę sprzętu, ale również daje przywileje VIP w kontakcie z pomocą techniczną.
Jak to działa?
W momencie w którym zakupimy karte DJI Shield Refresh, zostajemy przeniesieni na stronę DJI gdzie ubezpieczenie zostaję aktywowane. Na stronie użytkownik musi podać numer karty oraz numer seryjny urządzenia, na które ma zostać zakupione ubezpieczenie.
UWAGA! Zastrzeżeniem jest, by aktywacja DJI Shield Refresh wykonana została najpóźniej w przeciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.
W momencie gdyby wydarzył się wypadek należy:
1. Powiadomić o ustercę i odesłać popsuty model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada on DJI Shield Refresh.
2. Klientowi zostaje wysłana wycena naprawy i na jej podstawie, musimy zdecydować się czy na dokonanie naprawy bądź wymiany odpłatnie, czy też poprzez DJI Shield Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Shield musimy dokonać wpłatę, po czym otrzymujemy nowy produkt bądź części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika. (darmowa wysyłka)\
DJI Shield nie obejmuje:
2) Ukradzionego sprzętu lub porzucenia produktu przez klienta.
3) Uszkodzeń które zostały spowodowane lotem w nieodpowiednich warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Specjalnej utraty drona przez użytkownika.
6) Uszkodzeń obudowy drona, które nie mają żadnego wpływu na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń, które spowodowane zostały przez "siły wyższe".
8) Usterek powstałych po upłynięciu okresu ważności DJI Shield.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieoryginalnych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.