Matrice 210 RTK V2 DJI Enterprise Shield
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
DJI Enterprise Shield do drona Matrice 200 V2 jest to 12 miesięczne ubezpieczenie, które sprawia, że podczas użytkowania swojego drona, nie musimy martwić się o całkowitą jego stratę. W momencie gdy zdarzy nam się popsuć nasz sprzęt, za nieznaczną opłatą mamy możliwość wymiany na nowe urządzenie, albo w stanie na którym nie widać żadnych śladów użytkowania. W przypadku całkowitego zniszczenia sprzętu, mamy możliwość dwukrotnej jego wymiany, za pierwszym razem za opłatą 3995 złotych netto, za drugim zaś w cenie 4296 złotych netto. Klient który zakupił DJI Shield Refresh traktowany będzie priorytetowo, co nie tylko daje przywileje VIP w kontakcie z pomocą techniczną, ale również przyspiesza proces wymiany sprzętu w razie zniszczenia.
Jak to działa?
Po zakupieniu karty DJI Shield Refresh, użytkownik zostaje natychmiastowo przeniesiony na stronę DJI gdzie ubezpieczenie zostaje aktywowane. Na stronie użytkownik musi podać numer karty oraz numer seryjny urządzenia, które ma zostać wzięte pod ochronę.
UWAGA! Zastrzeżeniem jest, by aktywacja DJI Shield Refresh została wykonana nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.
W momencie gdyby zdarzył się nam wypadek należy:
1. Poinformować o ustercę i odesłać uszkodzony model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada on ubezpieczenie DJI Shield Refresh.
2. Użytkownikowi zostaje odesłana wycena naprawy i na jej podstawie decyduję się on na dokonanie naprawy, odpłatną naprawę, czy też przy użyciu DJI Shield Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Shield należy uiścić wpłatę, po czym użytkownik otrzymuje nowy produkt bądź części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje dostarczony do użytkownika, a koszt wysyłki na siebie bierze DJI.
DJI Shield nie obejmuje:
2) Kradzieży sprzętu lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń podczas lotu w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy drona, które nie mają wpływu na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń, które spowodowały "siły wyższe".
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Shield.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu czy też poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania przez użytkownika modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika, albo z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.