Hulajnoga Elektryczna Unagi The Model One E500 Dual Motor
Opis
Hulajnoga Elektryczna Unagi The Model One E500 Dual Motor
Unagi to amerykańska firma, która pragnie zrewolucjonizować rynek e-hulajnóg. Ich najnowszy model Unagi The Model One występuje w dwóch wersjach: E250 oraz E500. To urządzenia które poza osiągami cenią w sobie swój orygialny styl, desing i wygląd. Zbudowane są z tego samego materiału, którego używają rakiety SpaceX osiągając przy tym bezprecedensową równowagę między lekkością a wytrzymałością. Misją Unagi jest uwolnić ludzi od frustracji związanych z transportem i jego kosztami sprawiając jeszcze prostsze przemieszczanie się.
Źródło: Unagi Scooters
Konstrukcja Unagi E500
Kierownica
Wykonany z wytrzymałego włókna węglowego drążek kierowniczy zapewni precyzyjne sterowanie e-hulajnogą, a dzięki sposobie wykonania w dalszym ciągu jest lekka. Firma Unagi opatentowała zupełnie nowy system składania hulajnogi. Opatentowany przez Unagi system "One Click" sprawia że dzięki użyciu jednego ruchu zawiasy ze stali nierdzewnej składają się i blokują jednym satysfakcjonującym kliknięciem, co sprawia, że składanie i przenoszenie pojazdów jest jeszcze prostsze. Sama kierownica jest wykonana ze stopu magnezu to pozwoli jeszcze bardziej zredukować masę całkowitą hulajnogi. Unagi zrezygnowało z obszernej konsoli stawiając na eleganckie, zintegrowane centrum dowodzenia, które zawiera wszystkie niezbędne informacje potrzebne do wygodnej obsługi hulajnogi. W górnym pasku umieszczone są intuicyjne elementy sterujące deską rozdzielczą takie jak: hamulec, przepustnica, klakson i reflektor LED.Rewelacyjny silnik
Unagi The Model One E500 Dual Motor posiada dedykowany silnik o mocy 250W w każdym kole, zapewniający 500 watów i 32 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu z łatwością poradzi sobie z pokonywaniem wzniesień do 15 stopni nachylenia. Jednostka napędowa w swojej konstrukcji wykorzystuje magnesy neodymowe i system monitorowania, aby zapobiegać przegrzaniom. Został on starannie zoptymalizowany pod kątem wydajności, długowieczności i szybkości reakcji.
Bezpieczne i wydajne hamowanie
Jedno delikatne naciśnięcie ergonomicznie zoptymalizowanej dźwigni uruchomi przeciwblokujące podwójne elektroniczne hamulce zapewniające bezpieczne, stabilne zatrzymanie. Dzięki specjalnej konstrukcji manetka hamulca działa proporcjonalnie do siły nacisku przez co możemy precyzyjnie dobrać siłę hamowania. Dodatkowo E500 Dual motor posiada również hamulec cierny który pozwala użytkownikom na dostosowanie stylu jazdy do bardziej klasycznej pozycji hamowania stopą.
Niepękające opony
Dzięki zastosowaniu opony bezdętkowej nie musisz się martwić, że w niespodziewanym momencie przebijesz oponę i nie dojedziesz do miejsca docelowego. Specjalne otwory w oponach służą jako amortyzacja niechcianych nierówności na drodze. Dzięki takiemu zastosowaniu twoja hulajnoga wystarczy ci na jeszcze dłużej bez konieczności serwisowania.
Bateria
Hulajnoga zasilana jest wysokiej jakości akumulatorem, który w połączeniu z specjalnie zaprojektowanym systemie zarządzania zapewniają największą żywotność i najkrótszy czas ładowania. Celem Unagi jest długowieczność i niezawodność. Baterie wystarczą na wiele lat przy stałym, codziennym użytkowaniu.
Zaawansowane funkcje
W hulajnodze zaimplementowano trzy różne tryby pracy tak, aby dopasować się do każdego użytkownika. Pierwszy tryb dla jest dla użytkowników początkujących, którzy nie czują się jeszcze pewnie na takim sprzęcie - dzięki czemu mogą bezpiecznie zapoznać się z możliwościami hulajnogi. Natomiast drugi tryb świetnie sprawdzi się jeśli chcesz przejechać najdłuższą odległość zachowując sprawne tempo jazdy. Ostatni tryb jest najszybszy dla osób, które chcą wyciągnąć z hulajnogi 100% mocy. Ten tryb idealnie nada się w terenach górzystych, w których mamy do czynienia z różnymi podjazdami i zjazdami. Istnieje również sposób na odblokowanie maksymalnej prędkości hulajnogi. Aby to zrobić należy przytrzymując przepustnicę i dźwignię hamulca wcisnąć dziesięć razy przycisk uruchomiania hulajnogi.
Dane techniczne:
Wymiary | E250 | E500 |
Hulajnoga (przed złożeniem) | 960 x 420 x 1 100 mm | 960 x 420 x 1 100 mm |
Hulajnoga (po złożeniu) | 960 x 420 x 125 mm | 960 x 420 x 125 mm |
Waga | 10,4 kg | 12kg |
Wysokość podwozia | 8,3 cm | 8,3 cm |
Materiał | Aluminium + włókno węglowe | Aluminium + włókno węglowe |
Rozmiar silnika | 5.0" | 5.0" |
Rozmiar kół | 7.5" | 7.5" |
Specyfikacja Silnika | E250 | E500 |
Tryby jazdy |
Pierwszy tryb: początkujący 14,5-17,7 km/h |
Pierwszy tryb: początkujący 14,5-17,7 km/h |
Moc | 250W | Podwójne silniki 250W |
Maksymalny moment obrotowy | 16 N.m | 32 N.m |
Hamulec | E250 | E500 |
Dystans hamowania | Sucha nawierzchnia ok. 4 m | Sucha nawierzchnia ok. 4 m |
Metoda hamowania | Hamulec elektroniczny E-ABS | Hamulec elektroniczny E-ABS |
Materiał opony | Bezobsługowa gumowa opona | Bezobsługowa gumowa opona |
Nachylenie | E250 | E500 |
Kąt nachylenia | 6 stopni | 15 stopni |
Poziom wodoodporności | IP54* | IP54* |
Światła | E250 | E500 |
Reflektory | Reflektory LED o wysokiej jasności 1,8 W | Reflektory LED o wysokiej jasności 1,8 W |
Tylne światła | LED | LED |
Akumulator | E250 | E500 |
Akumulator | 9000 mAh litowo-jonowy | 9000 mAh litowo-jonowy |
Zasięg | 25 km | 25 km |
Moc ładowarki | 67.2W | 67.2W |
Napięcie graniczne ładowania akumulatora | 33.6V | 33.6V |
Czas ładowania | 4-5 godzin | 4-5 godzin |
Inteligentny system zarządzania baterią | Ochrona przed nadmierną temperaturą, nadmiernym ładowaniem/rozładowaniem | Ochrona przed nadmierną temperaturą, nadmiernym ładowaniem/rozładowaniem |
Użytkownik | E250 | E500 |
Wzrost | 1,5-2 m | 1,5-2 m |
Maksymalna masa | 125kg | 125kg |
Heniek
Za te pieniądze można kupić hulajnogę o na prawdę przyzwoitym zasięgu. Dedykowane 25 km to na prawdę miedzy 15 a 20 czyli jeden kurs na miasto i trzeba ładować. Zależnie jeszcze od wagi użytkownika oraz podłoża po jakim się jedzie. Niepękające czyli pełne opony to lipa i kiepski komfort jazdy. Jedyna zaleta to niska waga, ale nie ma to znaczenia kiedy się wybiera na dłuższe wycieczki i nie trzeba jej nosić. Może to jest dobre dla dziecka do jazdy po osiedlu, ale nie dla kogoś, kto faktycznie lubi jeździć na hulajnodze.
DOTT
a ja bym nie oceniał hulajki na podstawie opisu czy cyferek - nie jeździłem, nie oceniam. Jestem doświadczonym użytkownikiem MI pierwszej oraz Pro i tu mogę się wypowiedzieć - hulajka jest pełna wad, drobnych usterek, pękających elementów i niedoskonałości, które uprzykrzają życie. Także jeśli jest jakaś, która i wygląda i dobrze jeździ i hamuje i jest zbudowana tak, że działa na dłużej w niej wszystko, jestem skłonny na zasięgi do 20 km, ponieważ i tak ładuję regularnie.