Autoryzowany Sklep GoPro w Polsce

wyszukiwarka zaawansowana
do kasy suma: 0,00 zł

DJI Care - Mavic 2 Pro / Zoom

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 599,00 zł 599.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis



Kompleksowa ochrona

DJI Care Refresh roczne ubezpieczenie na drona Mavic 2 Pro lub Mavic 2 Zoom, obejmujące także pełne uszkodzenie drona. W takim przypadku za niewielką opłatą (509 zł za pierwszym razem i 599 zł za drugim) zostanie wymieniony na nowy lub nie noszący śladów użytkowania.




Lataj nad wodą

DJI Care Refresh pokrywa również uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem do wody twojego Mavica 2 Pro i Mavci 2 Zoom.






Priorytetowa obsługa i wsparcie VIP

Posiadacze ubezpieczonego drona Mavic 2 Pro i Zoom poza ekspresowym wsparciem technicznym posiadają priorytet podczas napraw i  realizacji wysyłki, co jeszcze szybciej pozwala z powrotem wzbić się w powietrze.




Jak to działa?

Po zakupie karty ubezpieczeniowej DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny drona, do którego ochrona ma zostać przypisana. WAŻNE! Aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji Mavica 2.

Istnieje możliwość rejestracji urządzenia w DJI Care po upływie 48 godzin, jednak wymagana jest w tym celu weryfikacja video. Opis procesu weryfikacji video i przykładowy filmik można znaleźć tutaj.







Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła Mavica do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 509 zł za pierwszą wymianę lub 599 zł za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.




Zastrzeżenia

DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl