Kompleksowa ochrona
DJI Care Refresh to 12-miesięczne ubezpieczenie Twojego drona DJI Mavic Air, realizowana w serwisie producenta. Dzięki temu zachowując najwyższy standard obsługi nie musisz martwić się o proces naprawy po uszkodzeniu mechanicznym. W przypadku całkowitego uszkodzenia drona za niewielką opłatą (419zł za pierwszą wymianę i 559zł za drugą wymianę) czeka na ciebie nowy lub nie noszący śladów użytkowania, drugi Mavic Air.
Lataj nad wodą
DJI Care Refresh pokrywa również uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem do wody twojego Mavica Air, więc bez obaw możesz szukać nowych ujęć nad jeziorem, morzem lub rzeką.
Priorytetowa obsługa i wsparcie VIP
Użytkownicy z wykupionym DJI Care Refresh w serwisie mają pierwszeństwo, dzięki czemu czas oczekiwania zostaje zmniejszony do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają takie same przywileje podczas kontaktu ze wsparciem technicznym DJI, więc uzyskanie kontaktu i porady jest bardzo proste.
Jak to działa?
Po zakupie karty ubezpieczeniowej DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny drona, do którego ochrona ma zostać przypisana. WAŻNE! Aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji Mavica Air.
Gdy zdarzy się wypadek
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła Mavica do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 419zł za pierwszą wymianę lub 559zł za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Zastrzeżenia
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.